Bude ešte teplo? Koniec leta


Leto je veľmi pekné obdobie v našich životoch. Čím je to, že leto máme tak radi?

Možno je to kvôli dovolenke alebo prázdninám, ale jednoznačne sa zvyšok roka necítim tak dobre ako cez leto.

Posledných pár dní je počasie sychravé, všade vyskakujú reklamy so školskými pomôckami a mne je jasné, že je koniec svetlým dňom. Predpovede počasia naznačujú, že sa vonku oteplí, ale mňa to neoklame. Za chvíľu tu máme zimu a nám ostáva si užiť len posledné pekné dni.

pixabay.com
pixabay.com
             

Ako stráviť leto čo najefektívnejšie?

Cez leto som nebol až tak efektívny a produktívny, ale naberal som silu na to, aby som rozbehol tento blog. Dajte si predsavzatie pred začiatkom dovolenky a snažte sa ho dodržať. Keď sa vám vaše plány podarí uskutočniť, budete mať zo seba dobrý pocit. Do práce sa budete tešiť, lebo vaša myseľ bude vedieť, že ste pred všetkými o krok vpred.

Je vám ľúto, že sa skončila dovolenka? Ako prekonať tento pocit?

Do práce ani do školy sa neteším, ale nemám na výber, lebo je to moja povinnosť, ktorú nechcem, ale bohužiaľ musím absolvovať.

Ak vás vaša práca nenapĺňa, možno je čas na zmenu. Veľa ľudí sa bojí zmien a k nim patrím aj ja. Zmena nemusí byť zlá, nemali by sme sa toho báť, aj keď sa nám do toho nechce. Možno práve to, že zmeníme prácu alebo školu nás urobí šťastnými.

Ajtu blog
2019


Ako sa dostať do šoubiznisu? 1.časť

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lina Mayer je dôkazom toho, že aj na Slovensku sa dá robiť svetová hudba

How to become a famous actor

Rozvod a všetko, čo Vám môže pomôcť, keď sa Vám rozpadá manželstvo